REGISTRACE JSOU OTEVŘENÉ

Tvorba jutsu

24. listopadu 2017 v 12:10 | Adminka
V okamžik, kdy vám přijde mail schvalující vaši postavu do hry a vy za ní začnete hrát, můžete využít svoji fantazii ve tvorbě vlastních jutsu.
V nabídce máte celou škálu možných ninjutsu, taijutsu i genjutsu, přesto máte příležitost svojí postavu obohatit o vlastní tvorbu.
Stačí jen srozumitelně vyplnit níže uvedenou osnovu a zaslat vaše jutsu pro schválení na stejný e-mail, kam jste zaslali životopis(opět ve formě textu).
Související obrázek

Osnova:
Japonský název:
Český název:
Typ jutsu:
Třída jutsu:
Popis:
Zápory:
Uživatel jutsu:

Vysvětlivky:
Japonský název:
Protože se nacházíme příběhově v Japonsku, jsou nutné japonské názvy pro určitá jutsu. Obvykle se nazývají podle jejich účinku, ale v podstatě může být název jakýkoli.
Pokud nevíte, jak daný název z češtiny do japonštiny přeložit, stačí zaslat dotaz na mail, kde vám ho někdo z našeho týmu přeloží.

Český název:
Pro lepší porozumění připojte do této kolonky i překlad názvu používaného jutsu.
Typ jutsu:
Vyberte si, zda je to druh taijutsu, ninjutsu, genjutsu, kenjutsu, nintaijutsu, fuuinjutsu a tak dále.
Třída jutsu:
Síla a účinnost jednotlivých jutsu se určují podle jejich třídy. Na výběr máte ze sedmi stupňů (E - nejslabší, D - velmi slabé, C - slabé, B - účinné, A - silné, S - velmi silné. Roli v ranku techniky nehraje jen její účinnost, ale i složitost a náročnost na provedení.
Popis:
V této kolonce podrobně a hlavně srozumitelně vypište celý postup tvorby jutsu i s celým jeho průběhem a účinkem, jaký by mělo mít. Fantazii se meze nekladou, dávejte si ale pozor na přehánění a realizaci.
Zápory:
Všechno má svoje pro i proti, to platí ostatně i ve světě shinobi a neméně tak u práce s chakrou. Zápory mohou být jakékoliv, úbytek chakry, deformace těla, bolesti, ale i slabost takového jutsu či krátkodobé trvání. Sem to přesně napište.
Uživatel jutsu:
Napište sem jméno postavy, která bude vytvořené jutsu používat a připište sem i váš nick na Konoze i s odkazem na váš profil.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama