REGISTRACE JSOU OTEVŘENÉ

Bodování + stárnutí

5. prosince 2017 v 10:59 | Adminka

BODOVÉ OHODNOCENÍ:

Každý, kdo je hráčem, si při hře dříve či později všimne, že se mu přičítají nebo odčítají body.
Body postav slouží k tomu, aby ostatní věděli, na jaké úrovni se vaše postava už nachází a jak je silná.
Být silný jako jounin ale neznamená, že ten titul bude vaše postava mít automaticky i herně. Ten si musí zasloužit a získat ho, pokud ukáže, že kvality jounina skutečně má.
Proto se může klidně stát, že bude mít nějaká postava třeba 300 bodů (bude silná jako pokročilý chuunin), ale herně bude pořád genin, protože si titul chuunina ještě nevysloužila. To ji ale v dalším rozvoji nijak nebrání. Ovlivní to jen role playing během hraní Smiling
A jaké to bodové rozhraní tedy vlastně je?

Student Akademie - 0 až 50 bodů
Genin - 50 až 120 bodů
Pokročilý genin - 120 až 200 bodů
Chuunin - 200 až 300 bodů
Pokročilý chuunin - 300 až 500 bodů
Jounin - 500 až 750 bodů
ANBU - 750 až 900 bodů
Sannin - 900 až 1400 bodů
Kage / Třída S - 1400 až 2000 bodů

Může vám přijít zvláštní, že i jounini nebo Hokage by měli být bodováni, ale proč by se i oni nemohli zdokonalovat? Dosažení postu jounin přeci nemusí znamenat ukončení veškeré snahy a konec zesílení. I ti nejsilnější potřebují stále trénovat. Bodovací systém pošlu každému senseiovi

STÁRNUTÍ:

Chtěli byste nechat svou postavu růst i jinak, než jen v síle a schopnostech? Chtěli byste ji nechat prožít nějaký vztah, nebo byste rádi, aby se začala chovat trochu dospěleji a rozumněji, ale přijde vám to ve věku 11-13 let divné?
Právě proto máte možnost nechat svou postavu stárnout, spolu s růstem jejích schopností.

genin -> pokročilý genin - možnost přidat postavě 1 rok
pokročilý genin -> chuunin - možnost přidat postavě 1-2 roky
chuunin -> pokročilý chuunin - možnost přidat postavě 1 rok
pokročilý chuunin -> jounin - možnost přidat postavě 1-3 roky
jounin -> ANBU - možnost přidat postavě 1-3 roky
ANBU -> Sannin - možnost přidat postavě 1-7 roky
Sannin -> S-Rank - možnost přidat postavě 1-10 roky
P.S.: Zda necháte svou postavu stárnout a jak rychle, je jen na vás.